Guten Morgen alle Menschen!

Vill främst önska er en riktigt god morgon!

Yttermera hängde jag på Katrin Schulmans blogg i vanlig ordning igår kväll när jag kom hem från badhuset(skitkul förresten, vågade åka den jobbigt läskiga trattkanan!! Dessutom simmade jag en del... Johan var kass, hade sjunkfart när han "simmade".). Det visar sig att min, lite smått, diaboliska lillebror Mackan har retat upp henne och en miljon av hennes äckliga feministkönor till läsare(jag skummar igenom den mest för mitt stora nöjes skull, kommentarerna är oslagbara!). Det är jätteroligt att läsa vad Katrins kvinnomaffia till nerds skriver för, vad de tror, nedvärderande saker i kommentarfältet om Mackan, haha... Jaja, det är inte svårt att få uppmärksamhet i vårat samhälle idag.

Ikväll ska jag käka en måltid med storebror Jonathan på Vasatan. Blir gott. Och rackarns gemytligt. Men innan dess ska jag hem och baka en chokladkaka som jag ska ta med mig till 70-talsfesten imorgon. Mmmmm, kommer ju vilja käka upp den ikväll liksom, jag tänker som världens fetaste Fetto!

Vill avsluta med att hylla...Livet, som är så himla fint!
Eder Ulrika

Ps. Ingen bild eftersom jag är supertråkig idag. Och orkar inte springa in i internetrummet där jag kan ladda upp bilder. Typ.

Kommentarer
Postat av: Söt-Erik

Mmm, badhus. Lek i vatten, inte mycket som slår det! Bomstad till sommaren blir ju helt klart! Chokladkaka är förövrigt en bra sport!
=)

2008-04-03 @ 15:17:33
URL: http://mcewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0