Gretas!

Kamrater! Alles gut! Vi har varit på Gretas ikväll och lyssnat på Patriks dj:ande.  Jag vet inte om jag vill kalla det en angenäm upplevelse eller inte, men när han spelade Charlotte Perrellis "hero" för mig fick han ett par pluspoäng! Eftersom det främst var hans SAS-kompisar som hade invaderat stället, så var det najs. Jag gjorde mig tydligen populär under 70-talsfesten förra fredagen för de som inte var där, då Carl-Johan lagt upp bilder på mig i min "klänning" på hans Ansiktsbok. Jaja, what to do.

Nä, nu ska jag sova. Åker hem till Bygda imorgon för plugg & rekreation.

Pöss på Er!=)
/Ulrika

 
Jag & Lina. Lina blev "hög" på julmust - tror det var blandningen socker+koffein!
:)


 

image282
Mister Deejay in the DJ-bås. Den Sjungande Polisen in action!

Kommentarer
Postat av: H

Men det finns ju inget koffein i julmust??? O_o
Eller har ni blandar eget kanske... :P

2008-04-13 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0