Goda vänner. Och äckliga vänner

Jag vet inte om Ni smakar gott eller inte, jag har inte ätit på Er. Därav rubriken. Jag har inga som helst avsikter att äta upp Er heller, så ni behöver inte känna någon fruktan.Om ni ändock känner fruktan, vill jag att ni ska söka i erat inre, för att komma fram till om Ni är rädda för att bli uppätna, eller om ni är rädda för att få veta om ni smakar gott, eller äckligt. Det Ni!

Ny vecka, nya tag. Precis som jag anar att min bloggkollega är (som verkar väldigt tillfreds med livet), är jag också glad & nöjd med mitt leverne. Helgen var utomordentligt rar mot mig, och sådant hyllar vi grandiost och tänker att vi framtiden försöker lyfta fram fler sådana guldkorn för att få livet så angenämt som möjligt. Bra va?

Jag har precis ätit lunch, thaimat för att vara exakt, det är så smaskigt så. Veckan ser ut som följande: Ikväll får jag lite besök. Imorgon ska jag köra ett brutalt, hårt och härligt träningspass. På onsdag ska jag tvätta. På torsdag ska vi fira Ralphie & Ingrid, ska försöka dyka upp på Club Akut också, ska göra mitt yttersta för att få med mina kollegor dit. På fredag ska vi iväg och dansa på Gretas, Patrik ska dj:a! Sedan är det öppet, fint va? Givetvis jobbar jag också hela veckan, mån-fre, men det har Ni nog redan listat ut. Jag ska yttermera göra mitt bästa för att tag i den förut så fina disciplinen gällande studerandet, men jag chansar(hoppas!) på att den dyker upp innan nästa tentamen stundar.

  
Jag. Jag. CARL-JOHANS HÅRIGA BRINGA MED 70-TALS HALSBAND, HAHAHA. Galet snyggt. Från i fredags, givetvis.

Live long & prosper!
Ms.Moneypenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0