Gårkvällen!

Haha, när jag kollar på bilderna nedan från igår kväll, blir jag jätteglad! Fan va roligt det var! Johannas & Linas initiativ (det var väl Carl-Johans idé egentligen...han med peruken ni vet) lockade fram 70-talet ur många vänner, det tyckte vi var trevligt! Utgång runt midnatt, Excet i vanlig ordning. Kille framför oss i den korta "kön" kommer inte in för att han är för full(ful). Han såg inte full ut. Nåväl, det brydde vi oss inte om, för in stormade vi och ägde dansgolvet ett par timmar innan vi snabbt tröttnade (var klockan 2 kanske?) och åkte hem. Träffade på Johan också, & Lars som jag till och med snodde en kram av. Vapenvila månne.
Träffade också på David, Michel och Emil en snabbis igår. Danke schön.

Häpp, nu ska jag äta ett kokt ägg, duscha, och sedan åka på utflykt i det fina vädret!:D

Vill passa på att, även om hon inte läser denna blogg, gratulera Ingrid på hennes högaktningsfulla 60:e födelsedag! Grattis grattis fantastiska kvinna och tillika fina vän och medarbetare! Enligt Ingrid själv befinner hon sig i skrivande stund i Danmark och har det "dejligt" som hon så fint skriv i ett sms till mig.

Må väl, eller som vi, trevliga satar, sa igår; Fred, Kärlek och Förståelse!
Ulrika

(Jo.. fick höra, enligt källa, att jag vid tillfälle bakom min rygg blivit kallad Miss Moneypenny. Vet inte om det är meriterande eller inte, tyckte ändå att det var ganska fräckt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0