FRRRRRRRREEESH!

Hallå äääääller. Galet joyful today. Mysig dag, längtar efter lunchen, för då är det nästan dags för fika. På fikat vankas det kladdigt smaskig chokladkaka. Aha-aha! Jag är ju hyfsat grym i köket liksom. No doubt about it. Ja, jag bakade på förekommen anledning -                      T V Å Å R I M Y N D I G H E T E N I D A G !
Tillåt mig att agera aningens nostalgiskt. Mina två år i Polismyndigheten har varit fantastiska. Jag har träffat så många intressanta människor. Snygga människor. Konstiga människor. Jävligt roliga människor. Jag har kompisar & bekanta i alla möjliga åldrar, hela spektrat. Haft ett utvecklande, roligt arbete som jag har trivts så gott som varje dag att bege mig till. Mina närmsta medarbetare är härliga! Ja, det har varit en fin era. Som kommer fortlöpa en stund till.

Jag var in the mood för shyrrans promenad i vårsolen igår kväll, men då de jag fick tag på var upptagna på annat håll, fick det bli en slapp hemmakväll i datorns och MSNs tecken. Inga större fel på det dock, fick bestämt med mitt rara Faderskap att han kommer till mig på söndag för promenad i Slottskogen och en tur i hans nya åk! Kul, dagen ska ju tydligen bjuda på både solsken och bra temperatur!

Jag fick dessutom veta att en kille från programmet "Fredsstyrkan" tycker att jag är snygg! Det gör ju mig till kändis - nästan..HAHAHA....!!

Nä, jobbet skall skötas i vanlig ordning (roligt är det, hur mina arbetskamrater och min chef pratar med mig några gånger i veckan om framtida studier, "du ska väl inte stanna i myndigheten" o.s.v. Om det inte vore för att jag känner mig så omåttligt populär, skulle jag nog tagit illa vid mig och trott att de ogillade mig starkt och ville ha bort mig härifrån ur den synpunkten..).

  

Gillar helgen!

Live long, kamrater!
Ullllll-rik-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0