Fika på plan 2!

Idag är ingen vanlig dag. Jag ska inte fika med mina närmsta medarbetare här på enheten, utan jag ska ner på plan 2 och fika med bedrägerigruppen! Oj så trevligt att få en inbjudan! Visst fjäskar de på grund av min roll som flexmästare, but still:)

Jag tror jag fixade tentan igår. Eller, egentligen tror jag inte det, men omtentan är samma dag som vi prelilminärt ska hem till före detta chefen och grilla. Så det går liksom inte, hehe. Därför har jag klarat den. Tjoho!
(Jag ska förresten börja plugga till nästa tenta redan idag..haha.. jag fixar ju inte att vara dålig. It's not a good look for me.)

Enligt printade rykten var det varmast i Göteborg igår! 17 grader för att vara mer precis. Visst känns det fint att bo i HELT RÄTT stad!:)


Ha nu en helt och hållet makalöst fin dag!
/ Erat Trötta, men Nöjda, Kreatur i etern 


Kommentarer
Postat av: Söt-Erik

Pff, "Helt rätt stad" All heder åt götlaborrj, men du vet innerst inne vilken lögn det är.. Du vet vilken som är rätt ;)

2008-04-22 @ 17:00:35
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: mia

Jag tror faktiskt Borås var varmare idag!
har bränt ansiktet PLUS att jag har gått i klänning UTAN leggings eller dylikt. Det du:)
Ikväll ska jag till Rya åsar, kulturveckan är så jädra SKOJ!!!

2008-04-22 @ 18:10:00
Postat av: Norsky

Jag kände mig väldigt rätt igår med mina 37 grader...

2008-04-24 @ 00:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0