Dinner taaajm

Jadå, lurpassar på kakan i ugnen, pratar med McTönt och lillebror min på msn och väntar på att få dra iväg och käka något smaskigt med bror min!  Det var en hård dag på jobbet idag. Viel zu tun och efter att ha haft två telefoner i mina ägor under 4 dagar är det inte annat än att man känner sig helt slut som idag. Funderar starkt på att fråga chefen om flexledigt efter min, Annelis och Vinkos lilla presentation imorgon bitti. Uträtta lite ärenden på stan, käka lunch, inhandla lite alkoholhaltiga drycker o.s.v. Ta det lite lugnt innan den beryktat härliga 70-talsfesten!

Men, ut med kakan nu, på med nougaten!

Cooookie. Dough. Coookie-dough!

Buh-bye. Pössar På Er. & Till Er
/Ms. Wool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0