Bollebygd & så

Heil Mig!

Jodå, lördagen/söndagen spenderad i rara Bollebygd. Den här gången var Bollebygd mycket rart mot mig. Jag gillade det. Umgåtts med alla syskon, en moder & en fader. Fått mat, viss studiero, film på stor duk, många skratt - och ja, kan ännu en gång konstatera att min familj är Le Psycho. Härligt!

Blev hemskjutsad av faderskapet vid 19-tiden i hans fina Alfa (oj vad han kommer sakna den fr.o.m. fredag) med Mobys "Lift me up" på högsta volym (ja, alltså, givetvis inte hela vägen, det fräschaste the knife-albumet avverkades också. Min far äger schysst musiksmak.). Lina & johanna vandrade hit vid 20, fick té och kakor, och sedan strosade iväg en timma på promenad i Slottskogen där vi pratade om allt möjligt förenat med söndagsångest. Mysigt i vanlig ordning, fina tjejer det där!

Nu ska jag koka pasta till den delikata kina-gryta jag fick medskickad av faderskapet, och inom sinom tid också lägga mig i sängen för några timmars välförtjänt sömn.

Gillar Er, Ha en magnifik nästa-vecka:)
/U

image285
Jag På Bygdas torg. Mycket civiliserat - vad annars.

Kommentarer
Postat av: Söt-Erik

Har aldrig tänkt på hur bonnigt "Bollebygd" låter.. hihi. Är du bonde Ullis?

2008-04-14 @ 01:40:46
URL: http://mcewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0