Bada!

Nu go' vänner, ska jag skynda mig att kirra något ätbart (kommer min fabulöst, fantastiskt, underbara smörgåsgrill till användning tro?). Sedan bär det av till badhuset i Mölndal där jag och Johan (& Hult?) ska möta upp Lina för lite bubbel och simning. Ska bli skönt att flyta runt i vattnet eftersom jag har brutal träningsvärk i axlar/skulderblad idag. COOLT VA!?;) Ja,  that's that! Jo, förresten, mina Kära, Kära RÅTTOR till Chefredaktörer fick mig att tro(i några timmar för mycket) på ett aprilskämt. Ganska kul faktiskt, även om jag kände mig lite dum när jag till slut sms:ade och frågade om det var ett aprilskämt!

Jaja, iväg, hopp & lek, tjohoo!

UUUUUUUUUUlrika



Softare klädsel för kvällsgöromål - utflykter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0