Babes & Butter!

Jag är så förtjust i denna dag pojkar & flickor! Jag tror att det kommer utveckla sig till en excellent sådan, visst? Kalasigheter ikväll då vi firar 110 år här uppe, två kära medarbetares födelsedagar. Jag drar mig alldeles säkert vidare till Club Akut, antingen själv eller i sällskap av mina söta kollegor. Imorgon är det dansanta saker på Gretas som händer. På lördag planerar jag att åka hem till Bollebygd för att få lite studiero. Hemma i Göteborg är det så mycket annat som lockar hela tiden, och att komma hem och plugga känns som en väldigt bra idé.

Trivselfaktorn? Den är HÖG goda vänner! Riktigt hög! Jag giller't! Extremt mycket! Vardagen är fest! Wieeeehooo!

Åhå, vet ni vad som är ett av mina "varannan-vecka"-nöjen? Jo, det är när jag tvättar (vilket jag gjorde igår..) och ska ta bort luddet från filtret i torktumlaren! Det är härligt tycker jag, ju mer ludd desto bättre! Det är fint att det Bästa kommer sist i tvättprocessen.

OKej, KRAM!
 

Vet ej varför jag envisas med två bildjävlar, jag ser ju precis likadan ut. liksom.
Må så jävla bra nu! Snälla!
/Ulrika, den Entusiasmerande Könan.


Kommentarer
Postat av: Söt-Erik

Jag tvättade också igår, har dock inte insett glädjen i luddborttagningen än, men den kanske kommer =) Fortsätt må väl!!

2008-04-10 @ 14:58:11
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: Anonym

http://www.2flashgames.com/f/f-Payday-4000.htm

2008-04-10 @ 22:35:42
Postat av: Anonym

hmmm
spel ?

2008-04-12 @ 00:04:11
URL: http://magic.pen.fizzlebot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0