70-talsfest

Jag är så taggad! Gick från jobbet efter lunch, tog flexledigt. Så jävla skönt känner jag nu, väl hemkommen. Mötte iaf upp Bedårande Johanna och Carl-Johan på stan, så shoppade vi lite inför kvällen. Snubblade också in i Johan & Nina, trevligt! Fick dessutom reda på att min vän, allas vår vän, "Den Sjungande Polisen" Patrik ska dj:a på Gretas på fredag, så jag kan garantera ÄNNU (mitt liv har ju hittills inte bestått av få sådana...=D) en dansant afton. Givetvis går vi dit och diggar och skakar våra tailfeathers.

Häpp, vila och sedan makeover!

Härråh.
U

Kommentarer
Postat av: Martha

haha ja 8 månader.. min frisör vill säkert att jag klipper mig oftare, men det skiter jag i :)

2008-04-04 @ 16:26:32
URL: http://marthapartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0